homehet bedrijftechniekuitvoeringkostencontact

'Klantgerichte service'

U, de klant, heeft een defecte klok, en dan?

Via E-mail beschrijft u de klok en omschrijft u de klacht met vermelding van volledige naam,
adres, woonplaats en tel.nr., of u belt 023-5381074 en bespreekt de klacht van de klok.
Als regel geldt dat een prijsopgave niet gemaakt kan worden zonder de klok met het defecte uurwerk gezien te hebben, vandaar dat met u een afspraak gemaakt zal worden om bij u de klok te inspecteren. Ter plekke en in overleg met u zal de prijsopgave opgemaakt worden, indien u akkoord gaat wordt de klok voor reparatie meegenomen.

Als de klok gereed is zal met u telefonisch of via E-mail een afspraak gemaakt worden om de klok bij u te bezorgen. Hierbij wordt de klok bij u aan de bestaande ophanghaak gehangen of op de gewenste tafel en positie gezet. Ook zal de klok gecontroleerd worden op “scheef” tikken en zal hiertegen bij u worden gejusteerd. Gemak dient de mens, u hoeft dus alleen te E-mailen of te bellen! Op de gemaakte afspraak wordt uw klok van de muur gehaald en later weer aan de muur gehangen, dus geen gesleep met de klok.

U heeft recht op een garantie van 3 maanden op de uitgevoerde reparatie.

home